Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělecká škola Brno
Divišová, Diana ; ing.arch. Lukáš Ležatka, Ph.D (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem zadání byl návrh novostavby Umělecké školy Kraví hora. Tato škola bude využívána obyvateli všech věkových skupin z Brna a okolí. Pozemek se nachází na území Brno - Kraví hora. Je vymezen ulicí Kraví hora, přilehlým parkem s hvězdárnou a planetáriem a zahrádkářskou kolonií. Parcela je ve svažitém terénu a v současné době se na ní nachází 21 objektů sloužících podnikatelským subjektům. Parcela je z velké části obklopená zelení zahrádkářské kolonie a přiléhajícího parku. Nejbližší stavbou je objekt hvězdárny a planetária. V blízkosti se nachází také sportovní areál a koupaliště. Navržený objekt je tvořen z kvádrů, které jsou na sebe skládány v různých výškových úrovních což umožňuje, aby v každý kvádr měl svůj samostatný účel (obor): hudební, literárně-dramatický, výtvarný, polyfunkční sál a taneční obor. Jednotlivé objekty jsou propojeny rampou, která není bezbariérová, slouží tedy pro spojení těchto jednotlivých objektů a také má funkci architektonickou a estetickou. V severním rohu pozemku se nachází parkovací stání, příjezd je zajištěn po ulici Kraví hora. Při jihozápadní hranici pozemku je svah terasovitě upraven pro odpočinkové aktivity.
Umělecká škola Brno
Divišová, Diana ; ing.arch. Lukáš Ležatka, Ph.D (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem zadání byl návrh novostavby Umělecké školy Kraví hora. Tato škola bude využívána obyvateli všech věkových skupin z Brna a okolí. Pozemek se nachází na území Brno - Kraví hora. Je vymezen ulicí Kraví hora, přilehlým parkem s hvězdárnou a planetáriem a zahrádkářskou kolonií. Parcela je ve svažitém terénu a v současné době se na ní nachází 21 objektů sloužících podnikatelským subjektům. Parcela je z velké části obklopená zelení zahrádkářské kolonie a přiléhajícího parku. Nejbližší stavbou je objekt hvězdárny a planetária. V blízkosti se nachází také sportovní areál a koupaliště. Navržený objekt je tvořen z kvádrů, které jsou na sebe skládány v různých výškových úrovních což umožňuje, aby v každý kvádr měl svůj samostatný účel (obor): hudební, literárně-dramatický, výtvarný, polyfunkční sál a taneční obor. Jednotlivé objekty jsou propojeny rampou, která není bezbariérová, slouží tedy pro spojení těchto jednotlivých objektů a také má funkci architektonickou a estetickou. V severním rohu pozemku se nachází parkovací stání, příjezd je zajištěn po ulici Kraví hora. Při jihozápadní hranici pozemku je svah terasovitě upraven pro odpočinkové aktivity.
Přínos Milady Mašatové pro dramatickou výchovu
Zborníková, Markéta ; MACHKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; VOSTÁREK, Karel (oponent)
Diplomová práce popisuje život, práci, metody a přínos pro dramatickou výchovu jedné z významných osobností dramatické výchovy a loutkového divadla hraného dětmi v Československu, později v České republice, Milady Mašatové. Práce se věnuje jejímu životu a zkušenostem v práci s dětmi a studenty na základní škole, lidové škole umění (dnešní základní umělecké škole) a vysoké škole (Univerzita Palackého Olomouc), metodám vedení dramatických kroužků, literárně-dramatického oboru a seminářů v těchto institucích. Popisuje, jak Milada Mašatová vnímala dramatickou výchovu a loutkové divadlo, a v čem shledávala jejich pozitivní vliv na rozvoj dětí.
Vztah hudební a dramatické výchovy
Michlová, Kateřina ; KOLAFA, Tomáš (vedoucí práce) ; MACHKOVÁ, Eva (oponent)
Diplomová práce se věnuje vztahu hudební a dramatické výchovy. V první části hledá společné principy a styčné body obou výchov. Druhá část sleduje hudební a dramatickou výchovu směrem k základní umělecké škole, zabývá se tedy vztahem hudebního a literárně-dramatického oboru základních uměleckých škol. Třetí a čtvrtá část práce je výzkumná, sleduje vliv dramatické výchovy na rozvoj hudebních schopností, dovedností, na oblast interpretace, komunikace a vztahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.